נתוני הקורס הכלליים COURSE וצפיה בבחינות סרוקות

אפשרות זו מאפשרת לעדכן את הפרמטרים הכללים של הקורס, להציג סטטיסטיקות ולהוסיף הרשאות גישה למשתמשים במערכת.

עדכון נתוני קורס
לחיצה על הכפתור “Edit” מאפשרת להוסיף תיאור והערות לקורס.
בנוסף, על ידי סימון התיבה “Show non-active students” ניתן להחליט האם להציג סטודנטים הרשומים לקורס אך שהם לא פעילים המערכת ה-Upgrade בדו”חות השונים במערכת. בחירת אפשרות זו תציג את הסטודנטים הלא פעילים בצבע אדום.

סטטיסטיקות למשימות בקורס
לחיצה על הכפתור “Statistics” מאפשרת להציג את הסטטיסטיקות לכלל המשימות שנפתחו לקורס.
בנוסף, ניתן להציג היסטוגרמה של ציוני המשימה על ידי לחיצה בעמודה המתאימה.

הצגת היסטורית סטטיסטיקות למשימות בקורס
לחיצה על הכפתור “Statistics History” מאפשרת להציג סטטיסטיקות של ציוני הקורס בסמסטרים קודמים.

הוספת משתמש מורשה לקורס
לחיצה על הכפתור “Assistants” מאפשרת למרצה האחראי לקורס או למי שקיבלת הרשאות של מרצה אחראי לקורס ממזכירת הפקולטה להוסיף הרשאה לעוזרי הוראה. הרשאה זו תאפשר טיפול בנתוני הקורס, פרט לשיגור ציונים סופיים.
לצורך הוספת אסיסטנט, יש להקליד את ת”ז הרצויה בשדה ID. קיימת אפשרות לחיפוש לפי הקלדת חלק מספרות תעודת הזהות. בהתאם, תופיע רשימת ת”ז בעלות התאמה לספרות שהוקלדו. יש ללחוץ על ת”ז הרצויה לצורך בחירתה והוספתה כאסיסטנט.

בנוסף, ניתן באמצעות מסך זה לבטל הרשאה שניתנה לאסיסטנטים על ידי מרצה הקורס. זאת, באמצעות לחיצה על תיבת הסימון בעמודה Delete.

מערכת סריקת בחינות/בחנים משולבת במערכת ניהול הציונים Upgrade
המערכת מאפשרת למרצים ולמתרגלים בקורס צפייה בבחינות ובחנים שנסרקו.

הרשאות: הצפייה במבחנים/בחנים הסרוקים תתאפשר לפי מערכת ההרשאות של מערכת ה-Upgrade לכל מרצה ומתרגל במקצעות שהוגדרו להם במערכת הרשאה לכך.
המערכת מאפשרת צפייה במבחן מועד א’ ו-ב’ או מועד מיוחד ע”י הצגת ציוני המשימות בקטגוריות Final_A, Final_B, Final_Special או או צפייה בבחנים מקטגוריית Midterm_1, Midterm_2, Midterm_3.

במידה ונסרקו למשימה בחינות סרוקות, תופיע צלמית של סורק ליד שם המשימה, ובתוך המשימה תופיע צלמית של סורק ליד הציון לכל מבחן שנסרק לסטודנט.

 הערות:
1. אם לא הוגדרו משימות אלו על ידי צוות הקורס, בזמן סריקת הבחינות המערכת תייצר את המשימות  בצורה אוטומטית.
2. לאחר סריקת בחינה, כל סטודנט מקבל הודעה בדוא”ל ובאפליקציית ה- Mobile הודעה בנושא. לסטודנט קיימת אפשרות בפורטל הציונים להוריד את הבחינה הסרוקה תמורת תשלום של 5 שקלים.